mammas prins

Jocke åkte precis iväg med Leon till Ica, han ska handla fredags gott! jag sitter och funderar på hur jag ska kunna lämna Leon en hel kväll snart när jag redan blir orolig och nojig över att han kanske är jätteledsen där borta eller tror att jag lämnat honom. Måste öva mer, men det är väl inte så konstigt att man känner såhär när jag spenderar all hans vakna tid med honom. Han har börjat förstå lite mer nu hur han kan använda sina händer, han har nämligen en boll i massa fina färger som han älskar att titta på, och nu har han kommit på att han kan slå på den med sina händer. Även när han sitter i soffan och ser sina händer på magen så stirrar han på dom som han tänker " wow, tillhör dom här min kropp också!" vad kul det är med utveckling. Kan inte förstå att han blir 3månader om ca 2 veckor. Stora killen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0