läkar kontroll

Idag ska vi på 2 månaders läkarkontroll med Leon. vi har tid 11.30 men bussarna går bara halv så vi får åka in timme innan och sysselsätta oss med något annat under tiden. Imorse badade jag Lillen men idag uppskattades det inte, som jag sa igårså är han lite gnällig för tillfället så det var väl därför. Han har inte bajsat på 2dagar nu så magknip har väl med saken att göra också. Ska prata lite med läkaren idag och kolla vad dom säger, för han är verkligen inte sig själv just nu. Ska bli roligt att se hur lång han blivit, skulle tro att det ligger runt 60cm nu, stora killen! Vi hat så dåligt väder här idag igen så ute och sitta i solen kan man väl skippa. Får se om jag träffar Madde och Malin, dom skulle åkt till Lagunen idag men ja tror dom struntar i det. Vi måste även leta upp en present till gammelmorfar som fyller 70 snart, svårt det där med presenter. Men tror jag har mig en aning om vad det blir för något. Nu måste mamman sätta fart här om vi ska hinna med bussen överhuvudtaget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0