helgen

Leon har varit lite gnällig dom senaste dagarna, han kan inte ligga själv utan vill vara nära hela tiden. Mysigt med kan bli lite jobbigt på dagarna då man inte kan fixa med allt som ska fixas men det kanske bara är för nu. I fredags iaf så var Jimmy och Madde här, vi grillade och åt gott och satt uppe på våran bak/ framsida ända till 3, så man var väldigt trött dagen efter öven fast Leon somnade vid 23 men det får man väl räkna med. Lördagen var vi bara hemma då jag kände mig hängig och ont i hela kroppen, antar att jag fick mjölkstockning som fortfarande sitter i lite då det gör ont bröstet men det vill inte försvinna riktigt och jag ve intevad jag ska göra. leon äter ju från det bröstet men jag tycker han äter mindre än förut så det är väl därför. Lördags natten så somnade han vid 22 och sov ändra fram till 07.45! Han måste sovit otroligt bra och det behövdes för alla i huset tror jag. Igår var vi på middag hos Jockes pappa och var proppmätta när vi åkte därifrån, inte alla dagar man äter 3-rätters. Idag har vi varit iväg och handlat lite blöjor då han måste gå upp till storlek 3, gud så han växer, när han föddes så var 1orna på tok för stora och nu är det redan dags för 3orna. Ibland vill man bara trycka på pause och njuta av det som finns nu, samtidigt som det är så himla roligt att se framstegen som görs varje dag så får man lite ångest. Nu ska jag hoppas på att min mjölkstockning släpper så fort som möjligt så det inte blir som förra gången och blir en inflammation, usch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0