dåligt

har varit riktigt dåligt med uppdateringen här, vet inte varför men det har bara blivit så. Just nu sitter jag i soffan med en liten pratkvarn bredvid mig, han har så mycket och berätta och han gör ifrån sig ljud som jag inte hört förut, så han tycker väl att det är roligt att ha kommit på lite nya saker att säga. Det är nog inte långt ifrån nu tills han börjat skratta med ljud, man hör att det är nära så det kommer väl snart. Han ser så himla busig ut när han ler sådär stort och drar upp händerna till ansiktet, sötnosen. Igår låg jag och tänkte på Tiden när vi precis kommit hem från BB, att det "bara" var 9veckor sedan känns så konstigt, det är så mycket som sker på bara 9veckor så man glömmer ju bort den där bebis tiden verkligen. Då är det tur att man har bloggen att kika tillbaka i. idag är det inte lika fint väder som dom andra dagarna men det är bara skönt för våran skull, vi ska ut på långpromenad med Sara och Benji, och det är inte skönt att dra vagnen långt och i världens backar när det är gassande sol ute, desutom blir det så jobbigt för dom små. nu ligger Leon och sparkar på mig för fullt och kräver min uppmärksamhet så nu ska jag mysa lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0