dåligt

väldigt dåligt med bloggandet från min sida, har haft andra saker för mig får jag skylla på. I Lördsgs var det isf 70års fest för morfar och det var trevligt med massa människor som ville gosa med lilla Leon. Alla påstod hela tiden vilken lugn och snäll bebis han är som inte har problem med att skickas runt bland folk och det är ju bara bra att vänja honom med andra personer än bara mamma&pappa. Men vi har ju alltif vetat att han är väldigt snäll och skiker bara om han är hungirg eller övertrött. Det blev en taxi hem sen och Leon sov i bilstolen och fortsatte sova när jag la honom i vagnen sen. Imorse slog han nästan sitt rekord med att sova, han vaknade 7.15 för första gången sen han la sig runt 22.30 igår, duktiga killen! Jag tänkte alldeles strax hoppa in i duschen, skulle behöva hämta ett paket i Bby så funderarpå att knata dig så har man det gjort plus en prommis på köpet. Ikväll ska jag nog vara barnfri och åka in oxh sätta mig på Snaps med dom tjejerna som är hemma. Seperations ångest från Leon bara jag tänker på det men jag måste ju öva på att vara borta från honom längre än någon timme sen behöver nog jag få koppla av lite och bara umgås med mina vänner. Var över 1år sen nu jag var ute senast, hat nästan glömt bort hur man gör haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0