you make me feel alive

Nu skulle jag vart på nyöppningen av Barnenshus igentligen. Men eftersom någon strulade till det på mammas jobb igår var hon tvungen att åka in och jobba natt, vilket gör att vi inte skulle hinna dit tills kl 7, så nu ska vi åka runt 9 istället och då lär det ju vara helt fullt där inne. Ska bli spännande och se vad dom säger om vagnen vi vill ha, han lovade oss att dom skulle ha den inne när vi ville beställa den för c.a 1månad sen. Jag har inte tid att vänta på en leveranstid på 8 veckor känns det som.

Igår var det även besiktning på lägenheten och den var sååå fin. Allt kändes mycket större nu när vi fick gå in och titta överallt istället för att stå och titta in genom ett fönster. Nu längtar jag ännu mer tills vi får flytta in och börja göra iordning, det kommer bli super fint.

Nu har lilleman bara 57 dagar kvar därinne.. Jag har som små delmål när det gäller min graviditet, först var det där med att gå förbi v.12 så man kunde andas ut lite, sen var det de spännande ultraljudet i v.18 där man äntligen fick veta om det var en tjej eller kille. Sen var det v.20, bara halva kvar nu tänkte jag. Sen var det att komma in i v. 30 för det känns så nära. Nästa mål är v. 35, då är det inte alls långt kvar. allt från 3-6 veckor kvar då bara!
Jag kan inte fortfarande inte förstå hur tiden har gått så snabbt. Sara har dryga 2veckor kvar bara, jag är så avis på henne! Men våran tid kommer snart, hellre att han stannar inne i några veckor till än att han föds nu. Älskade hjärtat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0