Vakna!

Jag hatar att jag alltid vaknar till och blir pigg när Jocke har gått till jobbet. Det är omöjligt att somna om efter det för jag måste gå upp och äta frukost osvosv. Fast det är ändå lite skönt med tanke på att jag ska hem till Kallhäll idag, då kanske jag kommer iväg tidigt och hinner hitta på någonting på dagen.
Idag ska vi åka till Chilli och hämta våran tv-bänk som har kommit, den är så fin så. Sen sover vi i Kallhäll med tanke på att jag börjar jobba 6.30 imorgon.. inte roligt!
Snart går jag in e en ny vecka.. igen.. tiden springer förbi som vanligt.
Så snrt flyttar vi och det har blivit så fint där, dom är nästan klar med allting, besiktningen är den 23e, längtar så man får se allt på riktigt.

frukost var det ja...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0