Söndags ångeset

Sitter jag och har nu, jag har varit ledig hela helgen, Jocke har varit super sjuk i en vecka nu så jag har sovit själv hela helgen och har inte träffat honom sen i Tisdags typ. Jag kan verkligen inte bli sjuk just nu, kan inte vara borta från jobbet då jag redan jobbar så lite i April som jag gör. Kan det bli lite fint väder så man kan ta en promenad eller någonting.

Igår så skulle mamma och roffe till min moster på middag så dom frågade om jag ville med så jag inte bara skulle sitta hemma och tråka, Oxfilé med massa gott och efterrätt! jag somnade väl runt halv 10, trött som satan, vaknade när vi skulle åka hem och däckade i sängen hemma på en sek. Jag märker verkligen att jag börjar ha den perioden nu som man hade i början av graviditeten, är trött nästan hela tiden och skulle säkert kunna sova till och från hela dagarna om jag kunde. Har som sagt gått in i vecka 31 nu, (30+1) och det börjar bli ganska tungt och jobbigt att göra som flesta sakerna nu, Har jag tur så kan jag jobba som planerat fram tills 11 mars och sen vara ledig när vi flyttar in osv, sen är det bara drygt 4 veckor kvar.
Jag undrar om han har vänt sig nu och ligger med huvudet neråt, det känns som det, när han sparkar och rör sig osv så känns det annorlunda om man jämnför med förut. Får fråga min barnmorska om en vecka.

Nu måste jag äta lite mer frukost känner jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0