say hello.

Blev ingen sushi igår, blev lite pasta som vi hade ätit till middag dagen innan. Till middag vart det köttbullar och makaroner. Har drömt så konstiga drömmar inatt, b.la om Kissie, skulle inte gått in på hennes blogg igår. Vi var vänner, men hon var ingen bra vän. Sen drömde jag att alla skulle åka till USA, men mitt kort funkade inte, även fast vi precis hade fört över pengar, och varje gång jag skulle slå koden så vart det fel, kom alltid åt någon annan siffra, och planet skulle lyfta om tio min, jag blev kvar hemma och var jätteledsen för att ingen brydde sig om att jag inte följde med. SÅ imorse när jag vaknade var jag lite bitter.

Nuuu till något roligare, Idag är jag i Vecka 30+4, Om en månad så flyttar vi in i lägenheten, om 2 månader så kommer bebis. För en månad sen så var i i Sälen, förstår ni hur fort tiden går då? om det redan har gått en Månad sen vi åkte till Sälen, och hur mycket större min mage blivit på en månad. Jag sover redan inge bra i Jockes säng för jag tycker den känns så liten, och jag blir ju inte mindre precis.
Jag har inte laddat upp bilder på ett bra tag, men det är för att jag är hos jocke och har varken batterier på mobilen eller sladden till mobilen som gör att jag kan föra över bilderna, men idag måste jag röra mig hemmåt och hämta den, speciellt om jag ska vara här tills Fredag.
Så när jag kommer hem idag ska jag slänga upp lite nya bilder åt er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0