Onsdag

Mina dagar är inte så roliga nu för tiden, jag jobbar, kommer hem, sover. Men Ikväll har vi ätit middag hos mormor med efterätt och grejer!
Sen när vi kom då hade mammas kompis varit förbi under dagen och droppat en hel papperskasse med bebis kläder, så nu har jag bestämt ett köp stopp från min sida för det var så sjukt mycket kläder i den är kassen.
Imorgon är jag som sagt ledig och det ska bli så skönt. Ska ta en välbehövd sovmorgon och sen fika med en vän på dagen.

Något annat roligt att berätta var att Malin.a var på ultraljud idag och lilla bebisen var jättesöt! Dom ska inte ta reda på könet så det får bli en överraskning, men jag tror och hoppas på att det blir en tjej. Behöver lite tjejbebisar nu känner jag! Det känns verkligen inte som att det var så längesen som det faktiskt var när jag och Jocke var där på ultraljud, har redan gått in i 7e månaden nu..och har den segaste tiden kvar. Men en frisk bebis och jag är glad!

Ni är så himla dåliga på att kommentera, vilka är ni som läser? kommentera mera, det är roligt att få respons!


Kommentarer
Anonym

A hej Malin, jag vet inte om du kommer ihåg mig. Men jag gillar att hänga med dig och smeka din mage. Jag läser din blogg eftersom du är usel på att svara i telefon och på att ringa upp ... Du kanske är blyg precis som dina läsare ;)

2011-02-03 @ 00:11:50
Anonym

Ett tips: du hade ett missat samtal från mig den 31/1 19:08 ring mig puss

2011-02-03 @ 00:16:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0