min plutt

Han har blivit så stor där inne nu förresten! Han rör sig så hela magen rör sig, ibland kan man känna en liten fot när han håller på och byter ställning. Det är iaf min teori, sen kanske det är en armbåge eller något, men jag tror att det är en fot. Ibland känner man rumpan eller huvudet, kan liksom inte avgöra vad det är, bara att det är runt, men jag tror nog att det är huvudet så han har nog inte vänt sig neråt ännu för att fortsätta ligga så.
Men det är så stor skillnad, för en månad sen kände man att han sparkade "bara" men nu kan man känna han. Det är så häftigt när man känner hur han stryker men handen på magen eller sparkar och boxas lite mot revbenen. Alla borde verkligen få känna den här känslan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0