Min Fina.

Igår var det alla hjärtans dag och jag fick fina presenter av mitt hjärta. För ett år sen var jag i Thailand under den här tiden och vi hade bara varit tillsammans i 2 månader, men när jag loggade in på Facebook hade han skrivit ett jättefint mail till mig, i år fick jag ett likadant fast ännu finare. Vart så himla glad.
Sen gick jag lite godis, underkläder och en jättefin blomma! Båda kände sig lite halvdåliga så vi spenderade kvällen hemma hos honom.
Inatt drömde jag IGEN att jag skulle föda. Jag och Sara fick dela rum och det var galet stort med en liten japansk trädgård som hade en damm och jättemycket fina fiskar. Imorse när jag vaknade hade (har) jag träningsvärk i hela kroppen och det känns som jag hade ett hårt styrketräningspass igår typ. Måste verkligen ha ansträngt mig där i sömnen..
För övrigt börjar jag känna mig stressad och lite orolig kring allt, det är 2 månader kvar jag vet, men jag kan inte sluta tänka på att jag kanske föder för tidigt, kanske en månad? kommer vi hinna göra iordning lägenhten? köpa klart allt? i drömmen hade jag inte hunnit packa en BB-väska så mamma kom dit med det jag ville ha, hon hade packat bebisens kläder i storlek 70 typ och tagit med mina adidas mjukisar som jag hade för typ 7 år sen. Det var så frustrerande och irriterade och jag kunde inte göra någonting åt det och låg där och hade ont.

Jaja, jag kanske inte ska tänka i dom där banorna. 1Månad kvar tills vi flyttar och lite mindre än en månad kvar på jobbet..sen tar vi tiden som den kommer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0