Måndag.

Idag var jag och Jocke på föräldrargrupp, Sara och Tommie var ju också med så vi kände oss inte ensamma.
Vet inte om den där gruppen kanske är lite för unga för oss, men det är bara 2 gånger till, så det känns som att vi kan fortsätta gå där, speciellt om Sara och Tommie känner samma sak.
Lärde mig inte så mycket nytt, fick känna och klämma epidural sprutan och visst att den är tjock, det hade jag förstått men inte att den var så lång, och det är det som oroar mig mest. Jag är inte spruträdd eller något sånt där och känner mig ganska lugn inför förlossningen vilket känns skönt då jag vet att många har förlossningsrädsla.
Tror vi var dom som skulle föda nästan näst sist i våran grupp, så sista gången kanske vi inte är lika många för det var några som låg ganska nära sitt bf datum då, bland annat Sara!

Jag börjar bli lite små trött på att vara Gravid nu, magen växer så himla fort och man hinner inte riktigt inte växa i takt med den, bara 8 veckor kvar nu tills prinsen kommer och jag hoppas verkligen att det går lika fort som det har gått hitills.
I skrivande stund ligger en kompis till mig och J inne på förlossningen och har varit där sen 1 inatt, dom väntar en liten dotter och det är så spännande!

Jag är så trött så jag funderar på om jag ska gå och lägga mig.. sover utan Jocke inatt, blä på det. Barnmorskan 10.00 imorgon sen jobb 11-15!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0