Liten <3

Jag tänker ganska ofta på hur liten kommer se ut, vem han kommer vara mest lik och vems personlighet som börjar utspegla sig i honom först. Jag längtar så himla mycket tills vi får träffa honom, och det är konstigt hur man kan älska en person så gränslöst mycket som man ännu inte mött. Älskade lilla du..
Igår träffade jag Sara iaf och Sanela joinade efter ett tag, när Johanna slutade jobbet så slog även hon sig ner med oss, det blev mycket bebis och framtiden prat. B.la allt det här med olika inriktningar som alla dagis har nuförtiden, jag har visst missat lite, Men duktiga Sanela som just pluggar det där berättade om dom 4 olika inriktningarna som finns, hade ingen aning om det där.
Sara har iaf bara 5v mer eller mindre kvar till Bf, och jag minns så väl när hon berättde att hon också var gravid, och det var long time ago nu. Konstigt det där hur det kan kännas vissa gånger att dagarna flyger förbi men att det ibland känns som tiden står stilla.

Kan inte riktigt förstå att det var ett helt år sen vi var i Thailand..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0