Ledig!

Igår var det inte lika farligt att jobba som det var i Lördags, var lite mindre gäster och hade lite mer koll på läget.
Madde kom och hämtade mig vid halv 8 och då åkte vi och köpte pizza, hyrde film och åkte hem till mig. Vi hyrde Psalm 21 som ska vara typ Sveriges bästa skräckfilm men den var inte alls läskig och bara allmänt konstig. Varken jag eller Madde tyckte att den var något speciellt.

Nu ska jag avnjuta av min ledighet som varar i 2 dagar, helgen som kommer är jag ledig *tack och lov* så då ska jag och Jocke åka och försöka hitta oss ett soffbord och lite andra saker vi behöver till lägenheten..Nu är det bara lite mer än en månad kvar tills vi flyttar ihop. Aldrig mer behöva sova själv (nästan) Ser verkligen fram emot den här flytten och tills Liten kommer.. Helt sjukt att det bara är 74 dagar kvar nu! Imorgon ska vi till barnmorskan och kolla alla värden osv. Jag har gått upp några kg till nu märkte jag igår, nu ligger jag på 7kg totalt men tycker ändå inte att det är speciellt mycket!

Nu ska jag och bebis göra oss iordning för att sen möta upp Sara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0