Ledig idag

Drömde hemska mardrömmar inatt..usch. Sen vaknade jag och insåg att Jocke låg bredvid mig och då kunde jag andas ut igen. Förövrigt har det varit skönt att få sova ut, ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen åka mot jakan. Hade hoppats på att det skulle vara sol idag, men det verkar inte bli så, så typiskt.

Nu är det bara 1½ månad kvar tills flytten och jag längtar ihjäl mig! Känner på mig att den här månaden kommer gå fort. Jobbar min sista helg som ansvarig nu i helgen på över ett år, eller kanske någonsin, känns grymt bra måste jag säga. Sen på Tisdag ska vi till min Bm och då ska jag fråga henne om den konstiga känslan jag brukar få över revbenen när jag jobbar eller stressar upp mig själv.

Bjuder på 2 helt nya bilder.

P.s du som kommenterade om missat samtal 19:08, jag har inget missat samtal då, bara 17:49, sanne!

   

Sista bilden togs i förregår tror jag, han rullade över till högersidan som syns på bilden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0