Fredag.

Idag är det Fredag och imorgon är det helg! Jag jobbar dock hela helgen så ingen vila för min del..
Imorgon går jag in i ny vecka och det blir redan v. 30 (29+0)! När började tiden gå såhär fort?

Sitter just nu hemma hos Jocke och väntar på att han ska komma hem från jobbet..förmodligen ska vi gå på bio ikväll men jag är så trött att jag håller på att somna just nu.
Sitter inne på försäkringskassans hemsida och försöker förstå allt det här med föräldrarpenning och hej och hå, vilken djungel säger jag bara. Måste läsa samma sak minst 5 gånger för att förstå, och då har man läst ett stycke utav en hel text..suck! Men så fort mina papper kommit så kanske man lär sig lite mer.

Igår när jag tog en lunch med Uran så träffade jag min gamla lärare jag hade i 7-9an, hon kunde inte förstå att tiden gått så snabbt och att vi redan var vuxna. 2 av hennes trotsiga, uppkäftiga, och hemska elever ska ha barn i år, det kunde hon inte förstå haha. Måste komma förbi och säga hej sen när han tittat ut!

Nu måste jag vila lite innan älskling kommer hem.. hoppas ni får en bra fredagskväll iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0