Fredag.

Inser nu hur mycket bilder som jag har planerat att lägga upp men inte blivit av. För tillfället har jag en katt bredvid mig som kräver all uppmärksamhet nu när jag inte varit hemma på några dagar, han biter på mig, biter i sladdarna, ska ligga i knät, ska nosa mig i nacken och ska ha all uppmärksamhet, han gör sig till och kollar med sina snälla ögon och försöker se så mysig ut som möjligt, min fina kille.

Idag är jag i vecka 31 (30+6) vilket beyder att jag imorgon går in i härliga v.32, här går det undan minnsan!
Jag vill bara träffa och mysa och se vilken underbar liten kille det är som bor där inne, blir galen av den här längtan ska ni veta.

Bild 1&2 är tagna för c.a 20 min sen då jag precis kommit hem, bild 3 är ifrån måndags, magen från min synvinkel!


  


Kommentarer
Hannele - mamma till två pojkar <3

vilken mysmage ^^



hoppas att förlossningen går bra sen ^^

2011-02-20 @ 22:50:42
URL: http://mammah.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0