Bebis

Igår hade jag en väldigt aktiv liten kille i magen, det var nästan inte en lugn stund på dagen och mot kvällen, han rörde sig, vände sig, buffade, sparkade, hickade, han låg verkligen aldrig stilla. Då brukar jag kittla lite på magen och då blir han ännu vildare, börjar inse nu att jag kommer sakna och ha sin gravid mage sen.

Idag har han inte varit lika aktiv alls, tror nog att han legat och sovit nästan hela dagen förutom lite buffandes när jag åt lunch, och lite små sparkar undan dagen. Börjar nästan bli lite orolig om man jämnför med hur han levde livet därinne igår. Men det är nog ingen fara, han har nog bara en lugn stund för sig själv.

En tjej som gick i min klass i gymnasiet fick sin lilla dotter imorse, åååh så avis jag är! jag vill också ha bebis gos och att han är här hoss oss..

Förresten var jag aldirg hemma igår längre än 15 min, därav inga bilder.. blir lite så när jag är hos Jocke
men nu ska jag lägga mig ner och läsa en gravid tidning jag köpte på vägen hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0