All you need is love

Oj, såg att jag fått massa nya besökare igår, vad roligt. Undra vilka alla är. Som vanligt så kommenterar ingen, tråkmånsar. Har precis tryckt i mig lite frukort. 4 toast och stort glas vatten för den som vill veta!
Ska alldesles strax hoppa in i duschen och sen åka till Mvc, har inget speciellt jag vill ta upp med min barnmorska så besöket idag går nog ganska fort. En sak jag ska fråga är iaf om han fixerat sig ännu, men jag tror nästan det. Igår när jag och mamma låg och kollade på BB så fick hon känna när han rörde på sig, och det var ingen liten fot som trycktes ut, starka killen där inne nu!
 Är nu inne i i vecka 31+3 och det börjar verkligen kännas. Han är ganska duktig på att hålla sig borta från revbenen, men jag tror det börjar bli ganska trångt för honom nu för när han börjar röra på sig så är det som att han inte hittar något bra sett att ligga på och då kan han böka runt där inne ett tag, och då sparkar han på revbenen. Men det händer som sagt inte så ofta.

Jag har haft väldigt väldigt tur med min graviditet måste jag säga, har hitills inte haft några problem med rygg, leder, huvudvärk och allt som man kan få när man väntar barn.
Vilket har gjort att jag fortfarande kan jobba och fortfarande vara ute och röra på mig och göra saker, hoppas det fortsätter såhär nu *peppar pappar*


 
Redan 4 år sen snart!



Kommentarer
E

jag läser!!!



hahah fan vad nea ser ut!

2011-02-22 @ 19:17:41
URL: http://baylakesfinest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0