Vart är snön?

Jag blir fan ledsen över att det inte är någon snö här, istället spö regnar det.. Idag ska vi fira fisen lisenn så ska strax
Börja röra mig mot henne, jag känner mig stressad hela tiden och jag vet inte varför, gör alltid det när jag ska ut nu för tiden, kanske är för att jag är ifrån Leon eller något? Snart kommer våran Madde hem och Och jag och Leon möter upp dom på flygplatsen, som vi saknat henne. Dock är hon hemma i lite mer än 1 månad sen åker hon och ALLA tjejer till Thailand i 3 månader. Bara jag och Sanela som blir hemma, känns ju lite si sådär. Kan man vinna lite pengar så vi kan åka dit i 2 veckor innan min mamma ledighet tar slut..
Nu måste jag göra någonting är helt uppstressas här hemma..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0