Onsdag

Igår hämtade jag hem Madde från arlanda med hennes mamma. Det är så jäkla skönt att hon är hemma, nu känns det som att ingenting saknas längre, för det gjorde det verkligen som här 2 mån. Leon blev lite rädd för henne först men sen hemma hos henne släppte han loss igen och var sitt vanliga jag. Jag fick 2 dofter från Victoria secret som luktar himmelen, 1 par trosor, och vantar från Steve madden! Leon fick jättefina saker som jag kan visa upp sen. Nu är mitt mål att spara pengar och åka till new york nästa vinter och shoppa loss! Idag är planen att baka tror jag, får se när Madde väl vaknar osv. Har slängt upp saker på blocket också som jag hoppas vi blir av med soon, står bara och samlar damm ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0