Massa måsten

Idag har det känts som att jag haft massa måsten, åka till jobbet, åka till jakan, skulle hälsat på gammelmormor, fixa med pengar hit och dit och jag ogillar sånna dagar. Jag gillar att ha saker planerat, som att träffa vänner, åka och handla och sånt men när det är saker som ska fixas vill jag ligga i sägen hela dagen med Leon bara. Men kg tog mig i kragen och fixade nästan allt idag. Vi åker hem till gammelmormor imorgon istället då jag glömde ta med mig mat till Leon. Så nu har jag fixat Tim planeringen för lördagen på jobbet, ska ren skrivas bara så är det klart, söndagen gör jag när Leon somnat. Nu ska jag lägga mig i sängen och sova en stund med Leon, han är sååå övertrött och gråter åt allt bara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0