Magsjuk

Precis efter inlägget igår så började jag känna mig illamående, tänkte inte mer på det utan trodde jag mest inbillade mig. Jockes mam och kid kom och hämtade mig vid 17 då jag skulle äta middag och sova där då Jocke skulle bort. Jag åt lite middag trots att det tog emot, jag försökte inbilla mig att jag mådde så för att jag var hungrig. Men vid 20 tiden så hängde jag inne på toan ett bra tag, fan fan fan har jag smittat Leon nu, hur ska natten gå osv. Leon somnade 21 i resesängen, då började få magkramper lite smått, när klockan var 01.30 och jag hade sprungit på toa 25 ggr för att spy (vilket aldrig hände) så vaknade Leon så jockes mamma tog honom till deras sovmorgon. Nu är mina magkramper så starka att dom känns precis som värkar och dom kommer var 5e minut, jag gråter, har panik och tror att jag ska dö av brusten mjälte eller ngt. På ngt vis somnar jag men precis när jag somnat kommer en ny kramp. Så höll min natt på tills 6 imorse, idag är tanken att vi ska på kryssning och fira vår 2års dag. Men vi får se hur det
Blir ned den biten..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0