Julen

Vi har haft en stressig med mysig jul, Leon fick massa fina klappar
Men jag tror att nästa jul blir mycket
Roligare då han förstår lite mer då.
Sen att jag Har haft noll julkänsla i år Försämrar allting lite granna. Tomten var inte alls läskig som jag trodde han skulle tycka men han reagerade inte ens på honom. Jag tror hunden sonic var den mest intressanta att titta och klappa på från Leons sida.

Juldagen så fyllde Jocke År så hans och mina vänner var först här sedan vid halv 12 åkte vi till Garbo, var ganska så lång kö som Vi slank igenom tack och lov! Juldagen ska man inte gå ut på, gick typ inte att andas därinne för det var
Så varmt!

Nu så börjar jag känna mig sjuk, ont i kroppen, näsan rinner och det är
Så typiskt att bli lite sjuk till nyår. Vi ska spendera den hos mormor&morfar med familjen, äta gott och bara vara.
Hoppas bi haft en fin jul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0