8 månader

Idag blir Leon redan 8månader och hej å hå så fort tiden går. Snart är det
9 månader inne och 9 månader ute firandes! Han har varit så duktig hos
Mormor och "låtsas morfar" sovit bra, jagat katterna hela dagarna och varit jättesnäll! Vi hade ett välbehövligt dygn för oss själva ute på havet, tråkigt att
Båda var lite små sjuka men man är iaf
Lite utvilad. Nu är det ny vecka och nya tag som gäller, 5 dagar kvar till julafton och våran bil är det något knas på..hann nästan inte till båten igår men vi har
Sån fin familj som ställer upp!

Nu ska jag sova tänkte jag, leon ligger och snarkar bredvid mig, ska borra in mig i honom som jag brukar, mysigaste
Som finns!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0