Tråk Måndag

Gud vilket dystert väder det är ute, ser att börja regna när som helst, ligger i luften och bara väntar. Nu sover min lilla skrutt sin förmiddagsvila och jag håller på att laga lite lunch. Han har varit en busunge och kissat överallt idag, i sängen, på skötbordet, på hela sig själv och mig, så det vart ett bad för honom och en dusch för mamman. Planen var öppna förskolan i Jakobsberg idag men jag skippar nog det om det börjar regna då jag glömt mitt regnskydd hos Sanela. Lite senare idag ska Leon få träffa sin nya vän Isak och mysa lite. Nu har även Jocke börjat jobba igen så nu är det bara jag och Leon om dagarna igen så nu ska vi få tillbaka alla rutiner igen som varit lite olika nu under semestern. Imorgon ska vi träffa alla tjejer på öppna förskolan i Bro efter hela sommaren, ska bli kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0