tomt

Åååh det är så tomt här hemma utan mina killar. Dom är på middag i Hässelby men jag stannade hemma eftersom jag smittar fortfarande. Känner mig dock mycket mycket bättre och det är skönt att kunna svälja utan att det kommer tårar haha. Jag har lagat mat och sitter och tittar på en film nu, var några månader sen man kunde göra dom sakerna utan att bli avbruten av ett litet mini-monster men jag saknar honom redan trots att det är väldigt skönt att vara ensam och bara ta det lungt och hinna koppla av lite. Jag hade planerat Skeppsholmen imorgon men får stanna hemma och mysa med famljen istället..känns som det var ett tag sen vi var hemma alla 3 samtidigt. Men ska inte trötta ut er med ett långt inlägg utan bilder, blir så när jag sitter via Ipaden tyvärr.. Hoppas ni har en mysig eller galen fredagkväll!


Kommentarer
Cissi

Visst är det skönt med egentid - i måttliga doser. Man börjar sakna väldigt fort tycker jag. Har redan börjat våndas inför september, ska bort 1 vecka från lillskruttan. Hur ska det gå?!



Skönt att du mår bättre. Trevlig helg.

2011-08-27 @ 08:46:30
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0