Leon 4 månader!

Ååååh idag blir Leon 4 månader redan, jag kan inte säga det här tillräckligt mycket ännu men tiden går så fort! Om 2 månader kommer han vara halvåret redan och då är han liksom ingen liten bebis längre. Jaja, barn växer och det visste man väl redan, mammas finaste. Jag ska strax göra mig iordning och åka till Jakobsberg, har lite saker att fixa inför kräftskivan ikväll sen såg jag att Kappahl fått in lite nya kläder i "Newbie" serien som är jätte jätte fina så ska kolla om dom fått in dessa söta kläder. 
Iaf nu när Leon är 4 månader så har han blivit ett litet busfrö, "nu kan jag:"


* Bita på ALLT som jag får i händerna, mamma tror att det är tänder på G!
* Rulla från rygg till mage är jätteroligt så det gör jag så fort jag får chansen
* Dra mig uppåt om man håller i mina händer när jag halvligger ner
* Jag håller nästan nappflskan själv, har inte fått in tekniken ännu
* Skrattar högt när mamma kicklar mig eller när pappa flyger med mig
* Håller huvudet högt och ska spana på allt när jag ligger på magen
* Äta mat är jättegott och jag blir jättearg när mamma säger att det räcker fast jag vill ha mer!
* Sen kan jag såklart massa mer saker som mamma säkert glömt nu, men det får ni veta sen!



 Liten blir stor! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0