ingen vila här inte!

här hemma har vi varit igång sen 8.45, jag vaknade innan Leon knäppt nog, brukar vara väääldigt morgontrött annars men det beror nog på att han har blivit så himla duktig på att sova, igår somnade han runt 22.30 sen vaknade han någon gång inatt och ville komma till mig i stora sängen (pappa sover på soffan nu när jag är sjuk) och somnade om så fort han kom ner i sängen. Strax efter 6 vaknar han för mat för första gången (!) och somnar om och vaknade vid kvart i nio, då hade jag legat i sängen i en timme ungefär och bara kollat på honom, man kan verkligen inte få nog av dom små liven. Nu har jag rensat min garderob och Leons garderob (herregud vad fort han växer ut kläder) och tvättat 2 maskiner. Det är några maskiner kvar att köra idag då vi hade 2 berg av tvätt! Jocke och Leon ligger på soffan och sover sen jag började rensa garderoberna så skulle tro att iaf Leon vaknar när som helst. Idag får jag hålla mig inomhus tråkigt nog medans Jocke ska iväg och leta kostym osv till dopet. Det börjar närma sig nu och jag känner lite småpanik kring allt, hoppas verkligen att känningen och skorna jag besällt passar mig och passar bra ihop, annars så bryter jag nog ihop. Nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma, kul att ni ökat i läsarantal, hoppas ni stannar!


Kommentarer
Patricia

betalade 1500 för den :)

2011-08-27 @ 20:26:44
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Patricia

Och tack förresten ;)

2011-08-27 @ 20:26:56
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0