halv jobbig natt

Inatt så trodde jag verkligen att Leon skulle sova som han gjort i helgen. Det blev precis tvärtom. Han har legat halvvaken och små gnällt, pratat i sömnen och sovit jätte oroligt, legar och små hostat och haft snor i halsen om ni förstår vad jag menar. Tänkte att nu är det väl hans tur att bli sjuk när jag blivit friskså vi missat öppna för 3e veckan i rad, men så fort vi gick upp och satte oss i soffan osv så försvann allting och han blev sitt glada jag igen, skumt det där. Börjar ju undra om han tar sovmornar på helgerna just för att det är helg, haha! Så idag är jag lite trött känner jag men det försvinner nog så fort vi går ut. Idag ska jag laga en pasta gratäng till midag som såg så god ut, så vi får hoppas att den smakar som den ser ut!


Kommentarer
felicia - 19 år och mamma

vi missade öppna förra veckan.. här är det lite snorigt och hostigt! blir nog inget i morgon heller.. hon är mycket bättre, men tror inte de andra blir så glada om jag kommer med ett snorigt barn =P

2011-08-31 @ 18:48:46
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0