Gröna Lund

Det gick bra för Leon att ta sin spruta förra veckan, han blev såklart jätteledsen och undrade varför den snälla tanten blev så dum helt plötsligt, efter sprutan fick han mat sen slocknade han i vagnen och sov ett tag. När vi kom hem sen så fick han lite feber och sov i 3 timmar igen, sen vart han lite gnällig men det är väl helt normalt. Vi hade bestämt att grilla med Tesse och Robin och det blev så himla gott! Sen i Fredags så hade jag en barnfri kväll för vi skulle fira min bästa tjejkompis och jag hade så himla kul! vi började med middag och vin hos henne sen rörde vi oss mot Garbo. Vid 2 tiden kände jag att jag hade gjort mitt och åkte hem till min fina familj. På lördagen var det dop för Benjamin som var jätteduktig i kyrkan och efter på fikat. Efter den helgen var man ganska slut i kroppen. På Söndagen så var det min tur att gå upp med Leon och han vaknade 2,3,4 sen vid halv 5 ville han verkligen inte sova längre så det var bara att kliva upp. Tungt men jag blir ganska pigg så fort jag kommit ur sängen så det var inte så att jag satt och somnade till hela tiden haha. Igår så var vi på gröna lund med Tesse, Robin och Tilda, och barnen såklart och vi började dagen med att åka "Insane" och ja jag förstår vart dom fått namnet ifrån, herregud säger jag bara. Det var en jättetrevlig dag och jocke vann en stoooor geisha choklad och när jag skulle ta en tur med Leon i vagnen kunde jag inte motstå chokladhjulet och spelade och VANN en stooooor Scwheizernöt choklad, (vickan du dör lite inombords nu eller hur) så nu har vi 4kg choklad hemma haha, mums. Idag så ska Leons mormor passa honom hela dagen så jag och jocke får lite egentid, vi ska in till stan och ta fiskmassage(fiskar som äter på ens fötter typ haha) sen käka och gå på bio, lite egentid behöver man vekligen och det kan nog alla småbarnsföräldrar hålla med om. Imorse så slog Leon sitt sova rekord och vaknade första gången strax efter 8! han sov alltså från 23 till 8, dukt-leon!


Kommentarer
Victoria

vore det inte för mitt godis förbud så hade jag nog gjort inbrott och tagit den ;[ Fy FAAN vad gott!!!!

2011-08-14 @ 02:13:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0