3månaders spruta

idag ska Leon ta sin 3månaders spruta, lite sent kanske men våran Bvc tant har haft semester och då blev det så. Lite orolig över hur han ska reagera men det ska nog gå bra, bara jag som kommer gå sönder lite där inne när han kommer bli så ledsen. Efter sprutan ska vi träffa tesse med familj, Emilia ska ta sin 5 månaders spruta innan honom och vi har samma sköterska som dom. Min arm värker otroligt mycket idag och den är helt mör, inte så konstigt kanske men gud vad nöjd jag är över den. Det var Sonny på Lifestyle tattoo i sumpan som gjorde den, rekommenderar honom starkt! Annars så har det inte hänt så mycket mer, skrutten har lärt sig att rulla över till mage nu och vice versa och det är superkul och ska göras hela tiden, helst när han ligger på skötbädden så det blir extra krångligt att bya blöja haha. Han skrattar även med ljud ganska mycket och gud som man längtat till det ögonblicket och man börjar själv skratta för det låter så gulligt och då skrattar han ännu mera. Tiden går så himla fort nu, vet inte hur många gånger jag sagt det men han blir 4månader om 2veckor och tiden bara springer iväg. Kan Malins envisa bebis bestämma sig för att komma ut snart, så man får veta vad det är som legat där inne och haft det så mysigt lite längre än beräknat. Håller fortfarande tummar och tår att det drar igång idag!


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella

hur gick det med sprutan? :)

2011-08-07 @ 21:58:57
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0