v. 38+5

Verkar som fler kikar in här för att kolla om bebis har kommit men då måste jag göra er besvikna och säga att det dröjer nog någon vecka till - minst. Han visar verkligen inga tecken på att han tycker det är lite för trångt där inne eller att han vill komma ut och mysa med mamma och pappa. Men han kommer när han är redo och om det är när han väger 4,5kg så får det väl vara så haha. Envisa lilla skrutt..

Jag vet inte riktigt vad jag ska äta till frukost, vilket jobbigt i-landsproblem. Sen skulle jag nog vilja hitta på någonting idag och inte sitta hemma och ruttna som vanligt men det är lite svårt när alla jobbar eller har andra saker för sig, ibland känner man sig bara så himla ensam. Vilken tur att bebis är på väg säger jag bara!



Kommentarer
Anonym

Ensam? Du har ju en underbar liten familj!

2011-04-14 @ 13:25:41
Malin

Just nu har jag en pojkvän som kommer hem efter 18 och en bebis i magen, dagarna blir rätt ensamma och långtråkiga, tror du förstår precis hur jag menade :)

2011-04-14 @ 15:32:13
URL: http://mvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0