v. 38

Tänk vad fort tiden kan gå, jag har redan rullat in i v.38, är det inte underbart! 19 dagar tills liten, skrutt, prinsen, lilla kompisen, lilleman, bebis, lillen, Leon, ja kärt barn har många namn kommer. Jag hoppas att han väljer att komma ut lite tidigare, ska dra igång gissningsleken bland mina vänner och familj, så mina vänner och min familj som läser för jag vet att ni gör det! och för er övriga såklart.. Kan ni kommentera och gissa på vilket datum ni tror han anländer? Det vore väl kul? aa bra då gör vi så.

Allmänt tycker jag den här graviditeten har pågått i en evighet, veckorna var för sig har rullat på och gått hyffsat snabbt (oftast) men när jag tänker tillbaka på Aug förra året och jag tog det där testet så känns det som så himla längesen. Kan inte förstå att han verkligen är här snart.. Efterlängtade unge!

Igår hade vi lite vänner här och det var himlans trevligt. Dom sista gick vid halv 3 och då däckade jag i sängen ganska snabbt, var nog tröttare än jag trodde. Idag ska vi till mormor och äta god mat och umgås lite med min familj!


Kommentarer
Mads

Hahaha det blev inte så mkt umgås med familj hos mormor va ;) kul att du blev överraskad iaf :) det var en kul dag idag :)

2011-04-03 @ 20:23:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0