Stop thinking about what you're missing and start thinking about all the stuff you have that others are missing.

Idag var det Jockes dag att laga middag och han gjorde pasta med kräftstjärtar, avocado, vitlök osv. Blev väldigt gott faktiskt. Idag har vi däremot inte gjort många knop, legat i soffan hela dagen, beställt lite gardiner och hämtat ut ett paket på posten. En kille på mitt jobb hade köpt massa fina saker och skickat till mig, så himla snällt!

Annars händer det inte så mycket, hoppas varje dag att nångonting ska dra igång och ge mig lite smärta, men dessvärre så tror jag att det inte händer något förrän om c.a 2 veckor. Vilket känns väldigt deprimerande, men han kommer när han kommer och jag får väl bara acceptera det, det är ju inte så läng tid kvar ändå och sen har vi all tid i världen och mysa och gosa.

Ska leta rätt på nr man skickar till när man mobilbloggar så ska jag skicka iväg bilderna på vagnen så ni får se den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0