Spännande

Tänk att jag redan är nere på den ensiffriga nedräkningen! Det är helt sjukt, ett tag trodde jag nästan att jag skulle vara gravid för alltid. Så känns det iofs ibland nu också men 9 dagar kvar bara av bf, kan ni förstå det? Det kan hända när som helst nu, men eftersom jag inte haft så mycket förvärkar osv så tror jag att jag kommer gå över tiden lite. Iofs så har det ingen betydelse alls men det är bara en känsla jag har.
ååh vad jag verkligen längtar nu när det är så himla nära!

Igår kom Mads, Nea och Sanela förbi och hängde med mig ett tag, kollade på film och pratade. På kvällen gick vi på bio och såg "Min låtsas fru" och det var längesen jag såg en film som var så rolig. Kom hem rätt sent men kunde inte somna förrän vid 3 för jag hade för mycket tankar i huvudet.
Idag lät bebis mig sova ända fram till kvart över 12! Så nu har jag ätit lite frukost/lunch och tänkte lägga mig och glo på en film, som vanligt med andra ord.


 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0