Snart så snart

Nu tycker jag faktiskt att dagarna går riktigt fort, det är redan fredag imorgon och det har redan gått en vecka sen jag tänkte samma sak. Jocke har varit hemma med mig hela veckan men imorgon ska han tillbaka till jobbet och vet inte riktigt vad jag ska göra hela dagen. Vi skulle verkligen behöva handla men jag kan inte bära allting själv precis så vi får göra det till helgen.

Jag vill verkligen inte gå över tiden nu, det är så fruktansvärt påfrestande att inte kunna sova på nätterna för det kliar så mycket, sen vaknar man och då är jag så vätskefylld överallt så jag har ont i händerna och fötterna, sen kliar det ännu mer. En kall dusch hjälper i 30 min, max. Nu mot slutet som alla säger "sov så mycket du kan, vila hela tiden osvosv" men det är inte så lätt ska ni veta. Hade jag inte fått det här nu mot slutet så hade jag haft en riktig dröm graviditet. Men nu är det som det är och det är bara att gillla läget tills han kommer för då försvinner allt det här (hoppas jag).

Och ni tråkiga som läser men inte kommenterat vilket datum ni tror han kommer på, kan ni göra det? jag vill ha respons!


Kommentarer
Anonym

Jag vet att mormors gull kommer komma på påskafton.

2011-04-08 @ 09:01:54
Nathalie

Tror att du tyvärr kommer få gå över 1 vecka

2011-04-09 @ 15:12:14
Anonym

29/4!!!

2011-04-11 @ 07:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0