Överraskad

Nej det blev ingen god mat hos mormor och umgås med min familj, när vi kom fram och jag skulle gå in i köket så stod allaaa tjejer plus några till där inne och överraskade mig. Dom hade fixat en babyshower som jag tjatade om för några månader sen men gav upp hoppet på haha. Så det blev god mat och umgås med vänner istället!
Jag fick jättefina presenter, eller aa inte jag utan Lillen fick, och det var så himla mycket fina saker som sagt.
Finns massa bilder på face som jag tänkte slänga upp imorgon tänkte jag.
Ett under att ingen råkat försäga sig när dom vetat om det så pass länge haha.

Nu kan han bestämma sig för att komma ut tycker jag, är ändå så trångt därinne nu så komsi komsi <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0