No baby

Ingen bebbe inatt heller.. vad oväntat. Börjar bli lite frustrerande, även fast jag säger att han kommer när han är redo och yada yada, jag tycker att han är redo nu. Eller han är redo nu, bara 7 dagar kvar av BF. Men just nu ligger han där och jäser på sig massa extra gram som blir till kilon. Men vi kanske får en liten kille ändå man vet aldrig. Nu är det redan fredag igen och den här veckan har gått fort, helgen kommer väl gå lika fort så är det helt plötsligt måndag och sen tisdag, på tisdag ska vi till barnmorskan igen..ångest..jag hade hoppats på att vi skulle slippa den tiden eftersom han var ute då. Men vi lär ju få boka tid för hinnsvepning och 2 veckor senare är jag där igen, envisa lilla bebis.

Idag måste jag ringa till f-kassan och till barnmorskan, liten note till mig själv bara.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0