kort prommis

Det blev ingen långvarande promenad, för det första så hittar jag inte så bra här så vet inte riktigt vilka vägar osv man ska ta, jag vill inte bara gå längs en bilväg/gångväg. Men jag hittade en liten skogsrunda och lagom tills jag kände att nu räcker det så tog den slut så det var ju perfekt. Sen för det andra så blev hela magen som en fotboll och spände och tryckte i ryggen, men man ska inte hoppas på för mkt, det börjar bli lite mildare nu. Jag vill verkligen ha ut honom haha. Ska gå den här rundan varje dag nu så får vi se om något händer till helgen kanske (hoppas!!)
Har precis fört över alla min bilder på mobilen till datan, så snart mina vänner ska ni få se på grejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0