kom ut nu

Gud vad dåligt jag har bloggat under min graviditet, det blir ju inte roligt alls och "gå tillbaka och titta" som jag bestämt skulle göra. Nu är det bara 2 veckor kvar, det är lite synd det där att det inte är skrivit i sten det där med Bf datumet för då skulle saker kännas lite enklare. Meeen vi får väll hoppas på att han vill komma ut tidigare än 2 veckor, men vad det verkar som så har han det mysigt och bra därinne så han stannar nog gärna 2 veckor extra, bara för att.

I förregår satt jag..ja visst ni JAG ihop vagnen, det var inte så svårt och jag hoppas att allt sitter som det ska. Den är så fin och vi fick en åkpåse OCH skötväska och ett tillgodo kvitto på 400:- Måste fota den och visa er hur fin den är!



  



Kommentarer
Anonym

Oj fick ni skötväska och åkpåse oxå, ja men det var ju bra.

2011-04-08 @ 09:03:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0