11 dagar

Kan nästan inte förstå att det bara kan vara 11 dagar kvar, snart är jag nere på en siffrigt. Tiden går så sakta men ändå inte nu på slutet, är idag i v. 38+2. Tror dock att jag kommer gå över tiden minst en vecka så en liten påsk bebis får vi nog inte, tyvärr. Annars så har helgen varit lugn och skön med mys framför tvn.. precis vad man behöver nu mot slutet. Känner att jag har inte alls samma energi som förut, känner mest för att vila och ta det lungt hela tiden. Förutom igår då jag nästan fick panik över att vi bara suttit inne hela helgen, så blev ett litet äventyr till outlet och hem till mamma så jag fick träffa mina fina killar där hemma.
Nu ska jag nöta av lite serier då hemsidan fungerar igen, dock så finns det inga nya one tree hill avsnitt och det var ju som jag verkligen ville se..





Kommentarer
Elli

Hej hej!



Mitt namn är Elli. Jag satt och sökte rundt lite på nätet efter andra unga mammor i järfälla, då jag plötsligt fick upp din fina blogg!

Jag har precis fyllt 23 år och bor i viksjö. Har en liten dotter, Emilia på 8mnd. Dom flesta av mina mamma vänner bor söder om stan, inte alltid man känner sig så pigg på att åka helt dit :) Så jag tänkte att man kanske hittar några unga mammor på min sida av stan. Alltid kul att ha flera mamma vänner att prata om allt och inget med :)Det är inte länge kvar för dig nu, måste kännas jätte pirrigt!? :)

Jag har tyvärr ingen blogg. Men skicka gärna ett mail, så kan jag skicka en bild på oss :)



Hälsningar Elli

2011-04-12 @ 08:58:27
Elli

Ps. Om jag skriver lite konstigt så är det för att jag är från Norge, hihi.. flyttade hit för tre år sen, så jag skriver inte helt perfekt än :)

2011-04-12 @ 09:02:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0