tandlekarN

idag fick jag beskedet om mitt första hål, det kom inte som en chock med tanke på alla fyllekvällar/när man har sovit borta och inte tagit sig orken att rengöra sina tänder. hade bytt till viksjö också och min tandläkare var så söööt, en liten tjej från förmodligen iran, "linneeea, ser du hääär?". haha hon var verkligen gullig.
idag i bilden så hände en typisk farmor&farfar situation, jag frågade farmor om lypsyl, så frågar farfar: vad ska du med det till när du kan pussas och bli blöt om läpparna. så ser man farmors blick och skakar på huvudet. farfar: vadå, det var väl lite roligt. farmor: nej fy, det var det värsta jag har hört. verkligen idiotiskt!" haha dom e så skilda på vissa saker men dom e så söta tillsammans, för när man ser dom då ere verkligen att man tror på riktig kärlek.
den här låten är förövrigt riktigt braaa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0