mamma mia

såg mamma mia häromdagen med mamma mormor och några kompisar till familjen, fyfan vilken bra film! hur många av har sett den? om inte så måste ni gå och se den bums! Jag var nära på att börja gråta flera gånger under filmen bara för att den gjorde mig så himla glad. Nu sitter jag och kollar på youtube och letat efter favorit klippen, jag blir alldedels varm i kroppen haha. Våran första betalning till Playa del inglés är klar nu iaf så första biten känns skönt att slippa tänka på, nästa betalning ska in i november..jag tror vi är 7st som åker, iaf enlig Ida på hennes blogg. Ska bli så himla roligt faktiskt, som linnéa sa så kan man inte tacka nej till att åka utomlands..
Nu ska jag sova. Sov gott!

/m


Kommentarer
j

Du är nog inte den enda som favoriserat just den här biten. I like :)

2008-09-19 @ 00:58:07
URL: http://jonnnaa.blogg.se/
Ida

aa mamma mia är helt sjukt bra :)

jag skratta, grät och dansa igenom hela filmen typ!

2008-09-19 @ 09:12:37
URL: http://metrobloggen.se/idahagstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0