kvällen som var

den huvudvärken jag vaknade med idag är det absolut sjukaste jag har varit med om. så körde "äta, dricka massa, duscha, sova några timmar till"-proceduren, det hjälpte, iaf mot huvudvärken.
det var en rörig kväll igår, haha var HELT säker på att jag hade tappat bort mitt busskort så när jag och daniel har gått halva vägen tillbaka till emils från pg så hittar jag det i tröjfickan, sköööning! alltså jag har en del ringda samtal på mobilen där jag inte riktigt minns samtalen, som med robin, haha minns bara att jag pratade med honom på vägen hem och att han kollade på blood diamond. sen är det väldigt suddigt.
sen så träffade jag en gammal väns lillebrors flickvän och jag hade inte pratat med den här vännen sen typ ett år tillbaka, så då ringde jag honom det var trevligt att prata med honom igen!
sen tappade jag bort mina hörlurar, det känns i hjärtat vill jag lova gott folk!



den låten har fan gjort mitt liv lite bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0