helgen som varit

aaa i fredags så var allt först väldigt rörigt för min del, visste inte om jag skulle stanna hemma eller vad jag nu skulle hitta på med detta alkoholförbud. det blev emils, sen pg och sen gick jag och mötte mike&matteb och drog till miX där min söta robin var, väldigt full var han. haha ingen av oss orkade prata så vi satt bara och titta på varandra det var lite ruuligt. gårdagen spenderades hemma hos fredriiiiiiik, haha det var ganska soft där faktist, mötte brane på PES eller vad det heter, så när det har gått typ 38min: "BRANE VILKEN SIDA SKA JAG GÖRA MÅL PÅ DÅ?!" aa blev lite förvirrad där..
sen var brunieboy snäll nog att han körde hem mig och då åt jag massa pannkakor och blåbärspaj :D




Kommentarer
ellinor thurfors mikaela wallberg lisa sandberg

gud vad du äter människá!!!!!!



yeeeeeeeeeeeeeeah hell yeah

2008-09-07 @ 15:21:00
linnea,

ja, jag vill ju bli som er? ;o

2008-09-07 @ 16:03:37
ellinor thurfors mikaela wallberg lisa sandberg

du är snart där ;D

2008-09-07 @ 22:02:59
linnea,

håller tummarna och fnissar lite

2008-09-07 @ 23:40:20
URL: http://mvn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0