;]

Skolan gör mig trött! eller så blir det så för dom sena kvällarna man har..sen jobb på det + läxor.
Fan vad jobbigt det är att jobba, har redan sån ångest när man ska gå till jobbet..kanske är för att skolan har börjat igen.
Igår bokade vi en resa till Playa del Inglés över nyår, det är något jag har att se fram emot nu alltså, jag menar. det är liksom bara 3månader kvar tills vi åker!! 90 dagar ungefär..nedräkningen har börjat! Därför måste jag jobba mera nu,,så att jag får ihop pengar osv, och det känns inte okej! Nu har vi även bokat studentskiva, 3/5 smäller det för oss, vi ska ha på "nya" klubben Fellows inne i stan, ska dit imorn med några tjejer och skriva kontrakt osv tror jag, känns skönt att ha det gjort iaf. Dags att vara lite oaktiv, det här var inte okej.

/m



Kommentarer
Nina

Haha :D

2008-09-10 @ 11:23:32
URL: http://nnina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0