sjyk

jahaja, då joinade man snor&host-klubben. det e helt sjukt hur man kan bli såhär, förkyld och nysig. aaa men som vanligt i mitt hus så tror ingen på mig. jag hade inte heller trott på mig iofs. aaa, var hos tandläkarn idag, tror jag kommer behöva gå i terapi efter årets tandläkarbesök.
aaa idag satt jag och sanela och kollade i skolkataloger, fyfan vad man har sett ut genom åren. hahah det roligaste var nästan i walthers katalogen där vår fd klasskamrat har ljugit för fotografen och säger att han heter "Jocke af Hedlund" haha, inte joakim utan jocke, och sen af. haha det roliga är att man ser på hans min att han är riktigt nöjd med den myten. haha min söta jocke, det e svårt och tro att dom flesta från den klassen har jag inte träffat på typ 1½år. det var fan det roligaste klassen genom åren. "alla boffar krom i S1d"
iaf så har jocke lovat mig idag att han ska ge mig biljett till deras skiva. lite tråkigt bara att det inte är s1d orginal som går ut eftersom 40% hoppade av så dom splittrade klassen menmen..
lördagen iaf spenderades i barkarby där många ansikten man inte sett på länge döck upp. det var jävligt roligt! :)
här e lite bilder från kittelfjällresan vi gjorde med några av dom pojkarna

    


Kommentarer
baylakesfinest

vi har ju lätt slagit er i besökare nu! 15 STYCKEN!

2008-10-12 @ 13:17:25
URL: http://baylakesfinest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0