bowling, en dold talang?

alltså om det är någonting jag är riktigt, riktigt, alltså riktigt pinsamt dålig på så är nog bowling. alltså jag förstod inte ens själv hur jag kunde vara så jääävla dåligt. och det var inte så att mina kamrater stöttade mig, nej dom garvade bara åt min, svin! utom daniel då, som i hopplösa försök försökte lära mig när jag skulle släppa, bollen eller vad fan det heter.
aa men iaf, kvällen igår börjar med att vi åkte till malin, förade, skulle ta bussen men nej, den missar vi. sen ringer vi taxi, där jag noggrant påpekar, en stor taxi, vi är 6 personer. nej men det dyker upp en liten och med tiden emot oss står vi i ett väldigt blött kallhäll och kommer inte därifrån. då kommer räddningen, pillans morfar, sen dannes mamma. så det löste sig. sen bowlade vi, och jag vann? sen ere mesta ganska suddigt faktist..
haha precis innan hemgång ska jonas och daniel beställa mat, så jag står inne på winners och bara upprepar, nej men nu går vi, jag vill sova... nee men på riktigt, nu går vi. haha var nog lite jobbig men wtf. nu blir det graninge och fotboll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0